  • 1. Data: 2004-06-01 08:32:01
    Temat: eksport usług po raz kolejny ;)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Czy ktoś ma pomysł, jak fakturować teraz usługi wykonane poza granicą UE,
    których odbiorcą jest Polak? Usługi rekraacyjne, czyli takie, których
    miejscem świadczenia jest wg ustawy faktyczne miejsce wykonania.

    ? Pewnie powinna być stawka zwolniona, tylko mi ten polski usługobiorca
    zaciemnia temat.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-06-02 17:38:08
    Temat: Re: eksport usług po raz kolejny ;)
    Od: "tpi" <r...@w...pl>

    Czołem.

    Właśnie sie nad tym zastanwiam. Doszedłem do następujacych wniosków:
    Z par 30 rozporzadzenia Min. Finansów z 27-04-2004 "w sprawie
    (...)wystawiania faktur(...)" wynika, że powinna być to "Faktura VAT" ale
    bez wykazywania kolumn zawierających informacje zwiazane z VAT. Czyli w
    sumie kolumny takie jak na zwykłym rachunku ale w nagłółwku powinien być
    wyraz "Faktura VAT". Oczywiście zakładam że miejscem wykonywania są Niemcy i
    w związku z tym usługa ta nie podlega pod polską ustawę.