  • 1. Data: 2002-10-19 20:36:46
    Temat: ordynacja podatkowa
    Od: "dziwak" <d...@S...pl>

    witam
    czy zna moze ktos adres strony, na ktorej znajde tekst jednolity ordynacji
    podatkowej zawierajacej ostatnie zmiany? ew. prosze o podeslanie teksty na
    maila
    z gory dzieki

    pzdr
    dziwak

  • 2. Data: 2002-10-19 21:00:58
    Temat: Re: ordynacja podatkowa
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    z jednolitym ciężko, ale wszystkie Dz.U. znajdziesz na www.sejm.gov
    ostatnia zmiana OP jest w dzienniku nr 169

  • 3. Data: 2002-10-19 21:17:08
    Od: "dziwak" <d...@S...pl>

    > z jednolitym ciężko, ale wszystkie Dz.U. znajdziesz na www.sejm.gov
    > ostatnia zmiana OP jest w dzienniku nr 169

    dzieki ;-)
    wlasnie caly pic jest w tym, ze na poniedzialek potrzebuje ta ustawe
    (studia) a wiadomym jest, ze najlepiej korzysta sie z aktu jednolitego.
    chyba sam sobie go ujednolice ;-) (juz wprowadzilem 80 zmian)...

  • 4. Data: 2002-10-20 08:08:36
    Od: YaBasta <y...@w...interia.pl>

    "dziwak" <d...@S...pl> wrote in

    > witam
    > czy zna moze ktos adres strony, na ktorej znajde tekst jednolity
    > ordynacji podatkowej zawierajacej ostatnie zmiany? ew. prosze o
    > podeslanie teksty na maila

    Nie jestem pewien czy ten tekst obejmuje ostatnie zmniany, ale...
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/u97-08-29.shtml

    Pozdrawiam,
    YaBasta

  • 5. Data: 2002-10-20 09:29:06
    Od: "dziwak" <d...@S...pl>

    > Nie jestem pewien czy ten tekst obejmuje ostatnie zmniany, ale...
    > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/u97-08-29.shtml

    niestety nie obejmuje...
    sam sobie ponanosze zmiany, jestem juz przy 270 artykule... ;-)

    pzdr
    dziwak

  • 6. Data: 2002-10-20 10:49:22
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    Użytkownik "dziwak" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (studia) a wiadomym jest, ze najlepiej korzysta sie z aktu jednolitego.
    > chyba sam sobie go ujednolice ;-) (juz wprowadzilem 80 zmian)...

    pewnie jakiś pojebus zadał to specjalnie :(