  • 1. Data: 2011-11-22 07:51:16
    Temat: paragon fiskalny/rachunek
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    DG, KPiR, zwolnienie z VAT.

    Robię usługę, drukuję i daję paragon z kasy fiskalnej. Po kilku dniach
    przychodzi delikwent i prosi o rachunek, dając mi oryginał paragonu.
    Wystawiam rachunek i oryginal go daję delikwentowi, paragon zabieram i
    podpinam pod kopię rachunku i pozostawiam sobie.

    Jak zaksięgować taki rachunek w, skoro w raporcie dobowym z dnia wykonania
    usługi mam juz to naliczone?

    --

    pzdr, sz.

  • 2. Data: 2011-11-22 09:22:41
    Temat: Re: paragon fiskalny/rachunek
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 22-11-2011 08:51, cac pisze:
> [...]
    > podpinam pod kopię rachunku i pozostawiam sobie.
    >
    > Jak zaksięgować taki rachunek w, skoro w raporcie dobowym z dnia

    Nie ksiegowac. Trzymac jedno z drugim polaczone.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-11-22 10:04:48
    Od: tomek <t...@o...pl>

    W dniu 22.11.2011 10:22, elephanto pisze:

    > Nie ksiegowac. Trzymac jedno z drugim polaczone.

    Najlepiej w jakiejś osobnej i opisanej teczce żeby było jasne dla ew.
    kontroli że te rachunki zostały już zaliczone w przychody na podstawie
    raportów z kasy

    Tomek