  • 1. Data: 2011-11-20 20:52:26
    Temat: Brat cioteczny - ktora to grupa?
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Brat cioteczny (wspólny dziadek, różne babcie)
    - która to grupa podatkowa?
    Chodzi o darowiznę działki.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2011-11-20 21:23:17
    Temat: Re: Brat cioteczny - ktora to grupa?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 2:52 PM, Slawek Kotynski wrote:
    > Brat cioteczny (wspólny dziadek, różne babcie)
    > - która to grupa podatkowa?
    > Chodzi o darowiznę działki.

    wg mnie trzecia, ale ja tam zawsze kiebski bylem z pokrewienstwa.

    3. Do poszczególnych grup podatkowych zalicza się:
    1) do grupy I - małSonka, zstępnych, wstępnych, pasierba, zięcia,
    synową, rodzeństwo, ojczyma, macochę i teściów;
    2) do grupy II - zstępnych rodzeństwa, rodzeństwo rodziców, zstępnych
    i małSonków pasierbów, małSonków rodzeństwa i rodzeństwo małSonków,
    małSonków rodzeństwa małSonków, małSonków innych zstępnych;
    3) do grupy III - innych nabywców

  • 3. Data: 2011-11-20 21:56:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello witek,

    Sunday, November 20, 2011, 10:23:17 PM, you wrote:

    [...]

    > wg mnie trzecia, ale ja tam zawsze kiebski bylem z pokrewienstwa.

    Ortografią też nie grzeszysz. Kodowanie też jakieś dziwne - "ż" nie
    lubi.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-11-21 00:37:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/20/2011 3:56 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello witek,
    >
    > Sunday, November 20, 2011, 10:23:17 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ortografią też nie grzeszysz.

    za szybko pisze, po za tym tak niestety działa remote desktop,
    troche zjada i przekreca literki,
    ale masz punkt za spostrzegawczosc.

    Kodowanie też jakieś dziwne - "ż" nie
    > lubi.

    a to juz zapytaj tych w rzadzie co pdf-a generowali.