  • 1. Data: 2005-06-04 20:33:07
    Temat: Banalne: Czy umowy o dzieło m. firmami mogą nosić tytuł "Umowa o dzieło"? :)
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Chodzi o to, że wiele osób, z którymi rozmawiałem, nie dowierza, że istnieje
    coś takiego jak umowa o dzieło między firmami. Mówią, że to jest właśnie
    "Umowa między firmami". Dla mnie to jakiś absurd, ale chcę się upewnić. Mogę
    zatytułować umowę między moją DG a DG kolegi "Umowa o dzieło"?

  • 2. Data: 2005-06-04 21:59:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jun 2005, Jarek wrote:

    >+ Chodzi o to, że wiele osób, z którymi rozmawiałem, nie dowierza, że istnieje
    >+ coś takiego jak umowa o dzieło między firmami. Mówią, że to jest właśnie
    >+ "Umowa między firmami". Dla mnie to jakiś absurd

    IMO jak najsłuszniej oceniasz.

    >+ Mogę zatytułować umowę między moją DG a DG kolegi "Umowa
    >+ o dzieło"?

    Jeśli to JEST umowa o dzieło - to dlaczegóż by nie ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)