  • 1. Data: 2005-03-05 15:59:52
    Temat: pdof art 26 ust 1 pkt 3 - klopot
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczace skladek na rzecz organizacji do ktorych przynaleznosc
    jest obowiazkowa (wynika z innych ustaw) do konca 2003 roku taki zapis
    figurowal w artykula 26/1/3 niestety zostal uchylony, czy moge w jakis inny
    sposob kwoty wydane w ten sposob odliczyc? Niestety zaliczenie ich do
    kosztow uzyskania przychodow nie wchodzi w gre, caly limit jest wyczerpany.

    Bede wdzieczny za pomoc
    Pozdrawiam Krzysztof

  • 2. Data: 2005-03-09 20:30:55
    Temat: Re: pdof art 26 ust 1 pkt 3 - klopot
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d0cl1k$38l$1@news.onet.pl>,
    "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl> wrote:

> [...]
    > jest obowiazkowa (wynika z innych ustaw) do konca 2003 roku taki zapis
    > figurowal w artykula 26/1/3 niestety zostal uchylony,

    I chyba słusznie - obowiązkowa przynależność może mieć mało wspólnego z
    prowadzoną działalnością.
    A jeśli chodzi o składki typu "szewc musi płącić haracz na rzecz Związku
    Szewców, żeby legalnie przybijać zelówki", to MSZ są to koszty uzyskania
    i już.

    > czy moge w jakis inny
    > sposob kwoty wydane w ten sposob odliczyc? Niestety zaliczenie ich do
    > kosztow uzyskania przychodow nie wchodzi w gre, caly limit jest wyczerpany.

    Cóż, znów czegoś nie wiem. O jakim limicie piszesz?

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2005-03-09 21:13:14
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Piszac o limicie mialem na mysli gorna granice kosztow uzyskania przychodow,
    dodam, ze cala sprawa dotyczy osoby zatrudnionej na umowie o prace a nie
    prowadzacej dzialalnosci gospodarczej

    Pozdrawiam K