  • Data: 2007-06-12 13:13:29
    Temat: pełna księgowość przelew i paragon
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry!

    Czy to jest poprawnie, że spółka z o.o. z pełną księgowością traktuje
    przelew na konto jako przychód?

    Trochę się zacząłem spierać ze znajomym prezesem takiej spółki. Sytuacja
    jest taka:

    Klient kupił produkt przez internet i wpłacił pieniądze na konto firmy.
    Klient powinien otrzymać dowód zakupu w przesyłanym towarze.
    Wg. mnie firma wystawia na kasie fiskalnej paragon, wrzuca do paczki i
    wszystko jest ok.

    Ale mój znajomy twierdzi, że to jest dla nich podwójny przychód. Pierwszy w
    banku, a drugi zarejestrowany na kasie fiskalnej.
    Twierdzi więc, że powinien wystawić fakturę na osobę fizyczną i wysłać
    klientowi taką fakturę, a paragon podpiąć pod fakturę i zachować.
    Wg. mnie to dziwne.

    A wy co o tym sądzicie?
    pozdr
    Grzegorz