  • 1. Data: 2003-10-04 06:20:52
    Temat: pełnomocnictwo do wystawiania fv
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    Witam,

    Mam taką sprawę:
    posiadam pełnomocnictwo od mojego Ojca, który ma JDG, na działanie w jego
    imieniu oraz w imieniu firmy.
    Teraz sprawa jest taka: chcę wystawić fv, czy w miejscu "podpis wystawcy"
    muszę pisać "z upoważnienia" i mój podpis, czy mogę sobie darować "z up."?
    Czy muszę ozawiadamiać firmę, której wystawiam fv (tzn czy muszę im dołączyć
    kopię pełnomocnictwa)?

    Radek

  • 2. Data: 2003-10-05 08:36:48
    Temat: Re: pełnomocnictwo do wystawiania fv
    Od: "seni" <s...@w...pl>

    Wystarczy twoja pieczatka i twoj podpis. Upowaznienie musi byc w
    dokumentacji firmy, nie musisz go nikomu dawac (no chyba, ze US;)).
    "Z up." podisujesz sie gdybys to robil na pieczatce z nazwiskiem ojca.
    Przynajmniej ja tak to widze i do tego sie stosuje w firmie.

    Pozdr,
    seni

  • 3. Data: 2003-10-05 09:22:22
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "seni" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wystarczy twoja pieczatka i twoj podpis. Upowaznienie musi byc w
    > dokumentacji firmy, nie musisz go nikomu dawac (no chyba, ze US;)).

    A jak nie bedzie tego upowaznienia "w dokumentacji firmy" to do tiurmy
    wsadza ?

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 4. Data: 2003-10-05 19:18:56
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    dzięki bardzo
    Pzdr
    Radek

  • 5. Data: 2003-10-05 23:51:47
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 4 października 2003 o godzinie (08:20:52) napisano:
> [...]

    R> imieniu oraz w imieniu firmy.
    R> Teraz sprawa jest taka: chcę wystawić fv, czy w miejscu "podpis wystawcy"

    Nie.

    R> i mój podpis, czy mogę sobie darować "z up."?

    Tak.

    R> Czy muszę ozawiadamiać firmę, której wystawiam fv (tzn czy muszę im doł?czyć
    R> kopię pełnomocnictwa)?
    R> Radek

    Nie.

    Serdecznie pozdrawiam,