    From: "godot" <g...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pełnomocnictwo w sprawie karnej
    Date: Fri, 1 Oct 2004 11:04:48 +0200

    będąc oskarżonym w procesie karnym (lub też stroną w sądzie pracy sprawa
    dotyczy zakwestjonowania przez zus umów zleceń i potraktowania wpłaconych
    składek jako nadpłatę) jest możliwe by moja siostra mająca pełnomocnictwo
    notarialne składała za mnie zeznania i oświadczenia. muszę wyjechać za
    granicę w z/w z podpisaną umową o pracę na 12 miesięcy przyjazd do polski
    byłby równoznaczny ze startą tej pracy (to będzie jedyny dochód mojej
    rodziny.
    pozdrawiam godot
    nr gg 5262698
    ps proszę o odpowiedz na prv