  • Data: 2002-04-05 08:47:16
    Temat: pierwszy milion trzeba ukrasc
    Od: "escuola" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy grupowicze,
    zamierzam, a moze raczej - bardzo chce, zarejestrowac wlasna dzialalnosc
    gospodarcza (handel, uslugi) i to juz wkrotce. Na rzeczywiste zyski
    potrzebuuje raptem dwa-trzy miesiace, a na ten okres potrzebuje kilka
    tysięcy zlotych na dzialalnosc - tzn. zamierzam prowadzic sprzedaz hurtowa
    na zamowienie (przedmiot hurtu jest dla Szanownych Grupowiczow w tej chwili
    nieistotny), tzn klient podpisuje umowe, ja zamawiam towar, obrabiam go
    przez podwykonawcow i sprzedaje klientowi. Mam pomysl, kosztorysy itp, ALE
    nie mam pieniedzy w ogole na ten cel.
    Popatrzcie raz jeszcze - chce zalozyc firme, zarabiac ergo placic podatki i
    utrzymywac panstwo. Niestety panstwo ma serdecznie gdzies takich jak ja, bo
    na dzien dobry to musze sie zabezpieczyc w kapital na oplacanie samego
    ZUS-u, gdzie minimalna stawka (nie mopwimy o jednoczesnym zatrudnieniu gdzie
    indziej itp.) wychodzi niemal 600 zł/m-c. O podatkach nie mowiac.
    Jak zatem ma byc dobrze w kraju, gdzie podatek zzera pomysly i checi. Nic
    dziwnego, ze sie polskie firmy na Cyprze rejestruja. Mam firme - zarabiam,
    zarabiam - kupuje, kupuje - ktos zarabia, ktos zarabia - daje prace innym,
    ktos inny zarabia - ten ktos kupuje...itp itp,
    moze jestem idealista i ten uproszczony "model" gospodarki dobrobytu (hehe
    ale zabrzmialo) jest naiwny, ale prosze o opinie , szczegolnie tych, ktorzy
    chca zaczac lub zaczynali podobnie do mnie - z pomyslem, ale bez grosza

    PS. W kontekscie mojej wypowiedzi temat tego postu nabiera nowego wymiaru -
    pierwszy "milion" faktycznie trzeba "ukrasc" - w sensie - zarobic
    nieoficjalnie/nielegalnie (za granica) itp - bo jak inaczej? No, owszem ze
    wiem o istnieniu kradytow, ale o ich oprocentowaniu tez wiem...]

    pozdrawiam
    -escuola-