eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipisma od Urzędu Miasta › pisma od Urzędu Miasta
  • Data: 2007-12-17 19:53:57
    Temat: pisma od Urzędu Miasta
    Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    dostałem dziś awizo z informacją, że mam do odbioru pismo w Urzędzie Miasta
    (w godz. 7.30 - 15.30)

    Muszę to odebrać? W awizo powołują sie na art 44 KPA i art 150 ordynacji
    podatkowej

    Art. 150. § 1. W razie niemoSności doręczenia pisma w sposób wskazany w art.
    148 § 1 lub

    art. 149:


    2) pismo składa się na okres 14 dni w urzędzie gminy (miasta) - w przypadku
    doręczania pisma


    przez pracownika organu podatkowego lub przez inną upowaSnioną osobę.

    Po upływie terminu doręczenie zostanie uznane za dokonane.

    Dla mnie to jakaś kpina. Niby urząd, a nie wiedzą do czego służy Poczta
    Polska.



    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1