  • 1. Data: 2005-09-12 10:26:46
    Temat: vat od zakupu paliwa ciagnikow rolniczych
    Od: "ZG" <z...@g...pl>

    Mam pytanie odnośnie zasad odliczania zakupionego paliwa do ciągników
    rolniczych po 22 sierpnia, do jakiej grupy je zakfalifikować , maja one
    dopuszczalna masę całkowitą 2955, ale czy są to pojazdy samochodowe, które
    posiadają kabinę kierowcy i nadwozie konstrukcyjnie przeznaczone do przewozu
    ładunków jako konstrukcyjnie oddzielone elementy pojazdu: czy;i ciągnik z
    przyczepą ????????

  • 2. Data: 2005-09-12 11:47:29
    Temat: Re: vat od zakupu paliwa ciagnikow rolniczych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik ZG <z...@g...pl>
    w wiadomości <news:dg3l7b$qj3$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > ładunków jako konstrukcyjnie oddzielone elementy pojazdu: czy;i ciągnik z

    A jak art. 2 ustawy PoRD definiuje pojazd samochodowy? ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2005-09-13 11:45:07
    Od: "ZG" <z...@g...pl>

    Pojazdem samochodowym nie jest ciagnik rolniczy tak wiec ustawa o vat go nie
    dotyczy tak dobrze zrozumialam wowczas odliczam vat z zakupionego paliwa
    bez ograniczen???????? Dobrze rozumuje?