  • 1. Data: 2002-03-19 19:09:25
    Temat: płacę po kupowaniu
    Od: Tomasz Marcin Hippe <t...@c...com.pl>

    Sytuacja jest taka - jestem na kaperze, dogadałem się z firmą zachodnią.
    dostaję zatowarowanie na poziomie 9999 euro z rachunkiem na którym jes
    napisane 'Płatne po sprzedaży'. To oznacza de facto, że po sprzedaniu
    częsci towaru uzupełniam stan magazynowy i płacę za uzupełnienie stany
    magazynowego.
    jak to ugryżć finansowo, aby nie zbankrutować. By US był zadowolony.
    Kiedy, co, gdzie i jak księgować???

    --
    pozdrowienia...

    Tomasz Marcin Hippe (tmh - 3/mia/100)

    ColisaFlora - Rośliny dla Akwarystów
    Internetowy Sklep Akwarystyczny COLISA /colisa.com.pl/

  • 2. Data: 2002-03-19 22:36:57
    Temat: Re: płacę po kupowaniu
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Gdzie tu problem?
    Towar przychodzi z zagranicy z fakturą na 9999 EUR jest clony, płacisz CAŁY
    VAT, księgujesz tak jak na SADzie, a potem księgujesz różnice kursowe od
    zapłaconych transz.
    Stasiek