  • 1. Data: 2002-03-19 18:58:18
    Temat: zamowienia przed startem firmy a ZUS
    Od: "elvenbow" <e...@w...pl>

    Poradzcie mi, grupowicze.

    Chcę założyć mala firme ale obawiam sie za na start zje mnie ZUS i takie
    tam.
    Wolalbym, najpierw uzbierac kilkadziesiat zamowien na usluge i dopiero gdy
    rozeznam sie czy sobie radze - wtedy zalatwic formalnosci.

    Nie chcialbym sie z tym tlumaczyc klientom.

    Dlatego mam pytanko: czy istnieje taka mozliwosc: rejestruje firme -->>
    zbieram zamowienia --->> jak bedzie okej to dopiero place ZUSY
    (slyszalem ze niektorzy tak robia zawieszajac dzialalnosc do momentu
    wiekszej liczby zlecen)

    Dzieki z gory za pomoc.

    Pozdrawiam

    ElvenBow