    From: "grzesiek" <g...@i...invalid.inv>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: placenia zusu od DG przez kilka dni miedzy etatami?
    Date: Tue, 06 Sep 2005 18:20:04 +0200

    Mam pytanie: zalozmy ze mam DG i prace na etat, z ktorej placony jest ZUS,
    wiec nie musze placic haraczu na ZUs (poza zdrowotnym). Jezeli zostane
    zwolniony z etatu, to bedzie problem. Jezeli za np tydzien-dwa znajde inna
    prace na etat, to czy zus (emerytalny, rentowy itp) bede musial placic
    tylko za te kilka dni kiedy bylem bez pracy?

    Pozdrawiam, Grzegorz.