  • 1. Data: 2006-04-11 07:50:07
    Temat: płacić PCC czy nie?
    Od: e...@g...pl

    Mam taki problem:
    osoba prowadząca gospodarstwo rolne (żadne tam działy specjalne,
    żeby była jasność) zprzedała maszyny rolnicze osobie fizycznej.
    Wartość każdej transakcji przekraczała 5000 zł. Nie znalazłam
    jednoznacznej wykłądni w ustawie o podatku dochodowym od osób
    fizycznych odpowiedzi na pytanie czy taka transakcja podlega PCC.
    I czy forma sprzedaży (rachunek / umowa kupna sprzedaży) ma wpływ
    na ewentualne podleganie pod PCC??
    Pomóżcie

    Bożena

  • 2. Data: 2006-04-11 12:08:24
    Temat: Re: płacić PCC czy nie?
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wartość każdej transakcji przekraczała 5000 zł. Nie znalazłam
    > jednoznacznej wykłądni w ustawie o podatku dochodowym od osób

    to moze poszukaj w ustawie o PCC :-)

    j.