  • 1. Data: 2007-04-24 08:29:06
    Temat: płatnik i linux
    Od: TJE <n...@w...ua>

    Witam!
    Czy już wiadomo coś na temat płatnika dla linuksa? Nigdzie nic nie widze
    na ten temat, nawet na janosiku nic nowego nie ma.

  • 2. Data: 2007-04-24 09:30:37
    Temat: Re: płatnik i linux
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 10:29:06 +0200, TJE napisał(a):

    > Witam!
    > Czy już wiadomo coś na temat płatnika dla linuksa? Nigdzie nic nie widze
    > na ten temat, nawet na janosiku nic nowego nie ma.

    Sądowe batalie właśnie skończyły się na korzyść janosika, co na mój gust
    przełoży się na to że za jakieś pół roku może ZUS oficjalnie udzieli
    niezbędnych informacji, za drugie pół roku powstanie janosik działający
    wg. tych wytycznych. I pewnie akurat wtedy wyjdzie nowa wersja Płatnika
    która będzie wykorzystywać zupełnie inny protokół transmisji :D

    p. m.

  • 3. Data: 2007-04-24 10:09:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 kwietnia 2007 11:30
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

> [...]
    > przełoży się na to że za jakieś pół roku może ZUS oficjalnie udzieli
    > niezbędnych informacji, za drugie pół roku powstanie janosik działający

    Nie ma szans, nie powstanie. Cała walka miała tylko charakter propagandowy.
    Bo nikomu się nie będzie chciało napisać Janosika. Wysyłka, o którą była
    walka, jest tylko kawałkiem płatnika, niewielkim. I w dodatku był znany i
    walka była tylko o prawne umocowanie tej znajomości.

    Zabawa w sądzie była dla idei a nie dla osiągnięcia płatnika pod coś innego
    niż windows.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.