  • Data: 2006-04-21 19:28:00
    Temat: podatek akcyzowy o paliw.
    Od: franek <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.
    Kupując paliwo do pojazdów w stacjach paliw podatek akcyzowy jest
    wliczony w cenie paliw, obowiązek odprowadzania podatku akcyzowego
    spoczywa na sprzedającym paliwo.
    Ja dokonałem małych przeróbek w samochodzie i zamontowaniem drugi
    zbiornik na paliwo do,którego wlewam olej rzepakowy zakupiony w sklepie
    spożywczym. Czy w tym przypadku obowiązuje podatek akcyzowy a jeśli
    obowiązuje to na kim spoczywa obowiązek odprowadzania podatku akcyzowego
    do Urzędu skarbowego.
    Jak będzie wyglądał ten problem gdy sam będę produkował olej rzepakowy
    we własnym gospodarstwie rolnym i stosował do pojazdów?

    proszę o interpretacje w/w problemu podatkowego.

    Franek.