  • 11. Data: 2005-01-27 18:16:01
    Temat: Re: podatek dochodowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005, Yndrk wrote:

    > + my way napisał(a):
    [...]
    > + Jezeli w tak wydawalo by sie prostej sprawie jest tyle
    > + interpretacji to sa dwa wyjscia

    A nie nie.
    Zapominasz iż to jest grupa DYSKUSYJNA.
    Jeden z grupowiczów położył nacisk na *niewłaściwą* część opisu
    pytania (oparł się na "nie zarabia" zamiast "nie przebywa"),
    no to drugi z nim podyskutował.
    Moje pytanie miało na celu wskazanie iż właśnie dyskusja (acz
    słuszna) odeszła od pierwotnego celu.

    > + odpowiadajacy na pytania na tej grupie sa niedoinformowani.

    Był JEDEN błąd nad którym podyskutowaliśmy.
    Coś cię razi ?
    Przecież nie jesteś u adwokata któremu "płacisz i możesz wymagać" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)