  • 11. Data: 2007-10-14 11:57:16
    Temat: Re: podatek dochodowy , UD a potem DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    fwrcki wrote:

    > nie nie jest :) po prostu przez to ze bede startowal z ta
    > dzialalnoscia pod koniec roku (i w miesiacu grudniu mam zamiar
    > wystawic troche faktur za rzeczy, ktore uzbieraja sie w okresie
    > przejsciowym (czyli OD TERAZ - do momentu startu dzialalnosci) to
    > zastanawiam sie jak najlepiej to wykorzystac pod katem 'podwojnego
    > opodatkowania',

    Zaliczkę za grudzień - tę dodatkową -płaci sie w wyskości
    jak za listopad. Ta jest zerowa, więc w czym problem?
    W nieznajomości czy w niezrozumieniu przepisu? :-)

  • 12. Data: 2007-10-14 12:01:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W Twoim intersie jest NIE ZAPLACIC teraz NIC - i dpolacic w kwietniu (Ty
    > kredytujesz panstwo)

    Znaczy panstwo kredytuje Ciebie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2007-10-14 14:57:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " fwrcki" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jesli tak, to wystarczy wstrzymac sie do 01.12.07 z DG i wtedy nie bedzie
    > liczone do dochodow z biezacego roku, dobrze mowie ?

    A tu jest bzdura do kwadratu. Od kiedy to grudzien nie liczyc sie do danego
    roku?
    Czy ty rozrozniasz pojecie ZALICZKI na podatek dochodowy od PODATKU? Bo na
    moj gust to masz z tym ogromne problemy!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2007-10-14 15:04:25

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy ty rozrozniasz pojecie ZALICZKI na podatek dochodowy od PODATKU? Bo na
    > moj gust to masz z tym ogromne problemy!

    juz wszystko zrozumialem; przepraszam za moja ignorancje w temacie :)

    dzieki za pomoc,

    pozdro