  • 1. Data: 2006-08-10 21:09:25
    Temat: podatek dochodowy a kupno auta ?
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Mam pytanie: jak sie kupuje stary uzywany samochod to czy sie placi
    podatek dochodowy ?

  • 2. Data: 2006-08-10 21:36:10
    Temat: Re: podatek dochodowy a kupno auta ?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-08-2006 o 23:09:25 <s...@g...com> napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: jak sie kupuje stary uzywany samochod to czy sie placi
    > podatek dochodowy ?

    Broń nas Ty na górze od płacenia dochodowego przy zakupie!!!!

  • 3. Data: 2006-08-11 16:22:33
    Od: "Trafor" <l...@g...pl>

    > Broń nas Ty na górze od płacenia dochodowego przy zakupie!!!!

    A, czym jest te 2% liczone od wartości zakupionego auta? Ja widzę różnicę
    tylko w nazwie.

    A.T.

  • 4. Data: 2006-08-11 20:27:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Aug 2006, Trafor wrote:

    > A, czym jest te 2% liczone od wartości zakupionego auta? Ja widzę różnicę
    > tylko w nazwie.

    I ta nazwa jest istotna.
    Chodzi o to, że mamy DRUGI, OSOBNY podatek płacony (no, powiedzmy:
    możeliwy) przy tej samej transakcji.
    Jakby jeszcze był dochodowy przy zakupie to mielibyśmy TRZY
    podatki przy jednej transakcji :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)