    From: LeonT <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek od czynnosci cyw-praw
    Date: Thu, 08 Apr 2004 13:03:03 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@3288.sopot.leased-e.ids.pl

    Witam
    Mam dylemat jaka kwota powinna byc podstawa do naliczenia wysokosci
    podatku od czynnosci.. Otoz wzialem kredyt na mieszkanie we frankach.
    Mieszkanie juz kupilem, teraz zlozylem wniosek do sadu o wpis w dziale
    III, chodzi o hipoteke zwykla i kaucyjna na rzecz banku ktory udzielil
    kredytu. Musze teraz zaplacic wyzej wspomniany podatek, ale nie wiem czy
    kwota ktora jest podstawa do naliczenia tego podatku to kwota kredytu
    jaka byla okreslona w dniu podpisania umowy o kredyt z bankiem
    (przeliczona z CHF na PLN w tym dniu), czy to ma byc kwota faktycznie mi
    wyplacona w PLN w kolejnych transzach. Wiadomo ze kurs CHF sie zmienia.
    Prosze o pomoc.
    --
    LeonT