  • 1. Data: 2003-05-19 13:45:26
    Temat: podatek od licencji
    Od: Gosia <g...@f...com>

    Czy ktos z Panstwa wie:
    Czy udzielenie licencji podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
    Jezeli nie, to na podstawie jakiego art. Ustawy o podatku od towarów i
    uslug?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-19 15:02:44
    Temat: Re: podatek od licencji
    Od: "Jurek Wawro" <p...@t...tpi.pl>

    "Gosia":
    > Czy ktos z Panstwa wie:
    > Czy udzielenie licencji podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
    > Jezeli nie, to na podstawie jakiego art. Ustawy o podatku od towarów i
    > uslug?

    Od nowelizacji sprzed roku udzielanie licencji jest usługą
    (art. 4 pkt 2 lit. e)
    zob.:
    http://panorama.infor.pl/serwisvat/blank.html?trs=70
    &d=2

  • 3. Data: 2003-05-19 15:12:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jurek Wawro napisał:
    > "Gosia":

    > Od nowelizacji sprzed roku udzielanie licencji jest usługą
    > (art. 4 pkt 2 lit. e)

    Nie wiem o jaka licencje chodzi.
    Jasnowidz?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-05-19 15:22:14
    Od: Gosia <g...@f...com>

    Maddy wrote:

    > Nie wiem o jaka licencje chodzi.
    > Jasnowidz?
    >
    > Maddy

    Racja. Przepraszam. Udzielenie licencji do publikacji zdjec.
    gosia

  • 5. Data: 2003-05-19 19:40:12
    Od: "Jurek Wawro" <p...@t...tpi.pl>

    "Maddy":

    > Nie wiem o jaka licencje chodzi.
    > Jasnowidz?

    Sorry.
    Akurat interesowałem się problemem licencjonowania oprogramowania i tak
    byłem tym pochłonięty, że nie przyszło mi do głowy, że może chodzić o coś
    innego.
    W przypadku do innych licencji pozostaje chyba po staremu (bez VAT).
    Wspomniany punkt ustawy brzmi bowiem:
    "e) udzielanie licencji lub upoważnianie do korzystania z licencji oraz
    przeniesienie autorskiego prawa majątkowego w rozumieniu przepisów prawa
    autorskiego - w odniesieniu do programu komputerowego,";

    Jurek

  • 6. Data: 2003-05-20 08:35:02
    Od: Gosia <g...@f...com>

    Jurek Wawro wrote:
> [...]
    > przeniesienie autorskiego prawa majątkowego w rozumieniu przepisów prawa
    > autorskiego - w odniesieniu do programu komputerowego,";

    serdecznie dziekuje za udzielona odpowiedz.

    Gosia