  • 1. Data: 2004-11-04 07:57:25
    Temat: podatek od sprzedazy mieszkania- helpik
    Od: kawalus <f...@u...gda.pl>

    Witam
    Mam pytanko- jak to jest z podatkiem od sprzedazy mieszkania. @ lata
    temu kupi?em mieszkanie a teraz muszze je sprzedac. Czy b?de p??cic
    jakis podatek. Jesli tak to ile procent i od jakiej kwoty (sprzedazy czy
    róznicy mi?dzy kupnem a sprzedaz?)
    dzi?kuje za wszelkie informacje
    Tomek Kawala

  • 2. Data: 2004-11-04 10:23:25
    Temat: Re: podatek od sprzedazy mieszkania- helpik
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawalus" <f...@u...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu kupiłem mieszkanie a teraz muszze je sprzedac. Czy będe płącic
    > jakis podatek. Jesli tak to ile procent i od jakiej kwoty (sprzedazy czy
    Archiwum... Eeeh....

    Placisz 10% od ceny sprzedazy pomniejszonej o koszty sprzedazy - pomocny
    bedzie PIT 23.

    Lub deklarujesz, ze wydasz te kwote na mieszkanie - wtedy tez PIT 23,
    deklaracja i ciagu 2 lat musisz wydac te pieniadze na cele przewidziane w
    ustawie (ale odsylam do archiwum - temat w ciagu osatnich 2 miesiecy kilka
    razy, dokladnie omowiony - i ustawy o PDOF, poniewaz podales za malo danych
    szczegolowych).

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk

  • 3. Data: 2004-11-04 12:51:15
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Łukasz Góralczyk pisze:

> [...]
    > ustawie (ale odsylam do archiwum - temat w ciagu osatnich 2 miesiecy kilka
    > razy, dokladnie omowiony - i ustawy o PDOF, poniewaz podales za malo

    Sprzedzrz mieszkania UZYWANEGO o ile mie pamiec ne myli
    jest zwolniona z podatki od osob fizycznych.
    Uzywane -onad 5 lat od zakupu..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-11-04 18:47:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Łukasz Góralczyk pisze:
    >+
    >+ > Użytkownik "kawalus" <f...@u...gda.pl> napisał
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Sprzedzrz mieszkania UZYWANEGO o ile mie pamiec ne myli
    >+ jest zwolniona z podatki od osob fizycznych.

    No kiedy pisze że shift-2 lata :) od zakupu... to nieuzywane :)
    Popatrz na klawiaturę - chciał zapisać cyfrę dwa Z Wielkiej Litery :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-05 07:17:59
    Od: kawalus <f...@u...gda.pl>

    he he rzeczywiscie 2 lata :) he he ale głupia pomyłka
    dzięki i pozdrawiam