  • 1. Data: 2003-08-08 10:53:10
    Temat: podatek od wzbogacenia ????
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witam !! Interesują mnie zwolnienia dotyczące podatku od czynności
    cywilno-prawnych [dawniej podatek od wzbogacenia]
    Obiło mi się gdzieś o uszy , że istnieje mozliwosc zwolnienia [z całości lub
    części] gdy kupuję swoje pierwsze mieszkanie [rynek nieistotny] Czy może
    ktoś to potwierdzić ???? W ustawie niestety nic takiego nie znalazłem ale
    może ???

    koSio

  • 2. Data: 2003-08-08 21:38:24
    Temat: Re: podatek od wzbogacenia ????
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Aug 2003, koSio wrote:
> [...]
    >+ ktoś to potwierdzić ???? W ustawie niestety nic takiego nie znalazłem ale

    A może skojarzyło ci się z darowizną lub spadkiem ?
    Tam są pewne zwolnienia (limitowane).
    Podobnie jest warunkowe zwolnienie przy podatku dochodowym: kiedy
    sprzedajesz mieszkania i kupujesz w najbliższym czasie inne.
    Tak więc... "obijać" mogło się dużo :)

    pozdrowienia, Gotfryd