    From: "Be" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek za sprzedaż mieszkania
    Date: Tue, 8 Jul 2003 09:57:00 +0200
    Sender: b...@o...pl@nat.t-systems.com.pl

    Witam,
    Mam pewien problem: Otoz ostatnio kupilem nowe mieszkanie na rynku
    pierwotnym, posilkujac sie kredytem mieszkaniowym. Mieszkanie zostanie mi
    oddane do uzytku na poczatku przyszlego roku. Wtedy tez zamierzam sprzedac
    dotychczasowe stare mieszkanie. Czy mozna w takiej sytuacji uniknac 10%
    podatku od przychodu za stare mieszkanie dokumentujac to tym, iz pieniadze
    ze sprzedazy musze przeznaczyc na splate pozyczki zaciagnietej od rodziny?

    pozdrawiam
    Bartek