  • 1. Data: 2004-07-13 09:49:43
    Temat: podpis na fakturze vat od 01-05-2004
    Od: "jan" <j...@w...pl>

    czy wystawiając fakture vat po 01/05 /2004 nie mamy obowiazku uzyskac
    podpisu odbiorcy

    jan

  • 2. Data: 2004-07-13 10:00:25
    Temat: Re: podpis na fakturze vat od 01-05-2004
    Od: "xsgs" <x...@g...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy wystawiając fakture vat po 01/05 /2004 nie mamy obowiazku uzyskac
    > podpisu odbiorcy
    >
    > jan

    TAK

    Pozdrawiam
    Kasia K.

  • 3. Data: 2004-07-13 10:24:25
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy wystawiając fakture vat po 01/05 /2004 nie mamy obowiazku uzyskac
    > podpisu odbiorcy

    Były tu dysputy na ten temat
    Podpisy są zbędne zarówno wystawcy jak i odbiorcy
    Czyli kontroler skarbowy ma o jedna rzecz do czepiania mniej - o wyraźne
    nazwisko na fakturze

    Nic nie stoi na przeszkodzie by podpisy były, choć nie ma takiego wymogu
    Szczególnie gdy towar jest z odroczoną płatnością, a nie wystawiono żadnych
    innych podpisanych dokumentów.

    Łatwo sobie naprodukować faktur, i nie dostać zapłaty. Łatwo sobie narobić
    kosztów.

  • 4. Data: 2004-07-13 10:32:58
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > czy wystawiając fakture vat po 01/05 /2004 nie mamy obowiazku uzyskac
    > podpisu odbiorcy

    http://www.astercity.net/~hajdut/google.jpg

    vladi

  • 5. Data: 2004-07-13 12:13:57
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "xsgs" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > TAK
    > Pozdrawiam
    > Kasia K.

    A ja od jednego kontrahenta usłyszałem, że podobno nie ma jeszcze jakiś
    rozporządzeń do tego i on nie będzie tego honorował.

    --
    WWWojtas

  • 6. Data: 2004-07-13 12:30:27
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    WWWojtas pisze:

    > Użytkownik "xsgs" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ja od jednego kontrahenta usłyszałem, że podobno nie ma jeszcze jakiś
    > rozporządzeń do tego i on nie będzie tego honorował.

    Nie da sie ne honorowac, ze czegos nie trzeba.

    Natomiast strony MOGA wymusic jedna na drugiej podpisy,
    lub zmienic "druga strone"

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-13 18:58:25
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:
    > Łatwo sobie naprodukować faktur, i nie dostać zapłaty. Łatwo sobie narobić
    > kosztów.

    Przy czym podpis niczego nie zmienia - zygzak długopisem każdy umie
    zrobić. A fałszywa faktura jest równie fałszywa bez podpisu, jak i
    z nim. I tak trzeba sprawdzić wystawcę, zeby mieć pewność.

    P.