eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodwyższone koszty uzyskania dojazdu vs.faktyczne koszty dojazdu do pracy › podwyższone koszty uzyskania dojazdu vs.faktyczne koszty dojazdu do pracy
    From: "Michał" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podwyższone koszty uzyskania dojazdu vs.faktyczne koszty dojazdu do pracy
    Date: Tue, 6 Feb 2007 20:05:09 +0100

    Witam Szanownych Grupowiczów,
    ostatnio nurtuje mnie pytanie, czy można uwzględnić w rocznym zeznaniu PIT
    przy zastosoawniu zryczałtowanych kosztów dojazdu do pracy,koszty takie
    jakie zostały faktycznie poniesione na dojazd do miejsca pracy.Oczywiście
    mam tu na myśli koszty wyższe aniżeli te, które są ustawowo wskazane jako
    koszty zryczałtowane; spotakałem się z takim stwierdzeniem, gdzieś w prasie
    fachowej -była też zawarta informacja, że w takim przypadku należy faktyczne
    koszty udokumantować biletami iminnymi okresowymi.
    W ustawie PIT znalazłem tylko info.dotyczące udokumantowania kosztów
    faktycznie poniesionych w przypadku, gdy są one niższe aniżeli te, które
    zostały wskazane jako zryczałtowane.

    Za wszelkie sugestię z góry dziekuję,
    Pozdrawiam
    Michał