  • 1. Data: 2005-04-22 20:46:05
    Temat: pomyłka w terminie płatności
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    znajomy wystawił stos FV z terminem płatności omyłkowo wpisanym na rok 2004
    zamiast 2005. Odbiorcy mu już zapłacili i ogólnie wszystko jest git, ale on
    chce koniecznie generować stos korekt. Z tego co ja wiem, to termin
    płatności nie jest obowiązkowym elementm FV i w zasadzie to mógłby sobie to
    olać. Ale tak się zastanawiam czy mam rację?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-04-25 07:34:15
    Temat: Re: pomyłka w terminie płatności
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tristan Alder wrote:

> [...]
    > termin płatności nie jest obowiązkowym elementm FV i w zasadzie to
    > mógłby sobie to olać. Ale tak się zastanawiam czy mam rację?

    Zakładając, że nie świadczysz usług telekomunikacyjnych, nie
    sprzedajesz prądu, gazu, wody itp to masz racje

  • 3. Data: 2005-04-25 17:20:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 25 kwietnia 2005 09:34, gdy jureq napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Zakładając, że nie świadczysz usług telekomunikacyjnych, nie
    > sprzedajesz prądu, gazu, wody itp to masz racje

    On twierdzi, że nie może olać, bo taki termin oznaczałby odsetki za zwłokę w
    płatności przez rok.