eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiporównanie oprocentowania kont firmowych i osobistych mBanku a kwestia podatku belkowego › porównanie oprocentowania kont firmowych i osobistych mBanku a kwestia podatku belkowego
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: porównanie oprocentowania kont firmowych i osobistych mBanku a kwestia
    podatku belkowego
    Date: 30 Jan 2007 20:57:34 +0100

    Prowadzę DG, podatki VAT i PDoF rozliczam kwartalnie.
    Muszę gdzieś trzymać pieniądze przeznaczone na płacenie podatków.

    w grę wchodza następujące rachunki:
    mBiznes Max 2,00% (firmowy) albo eMax Plus 3,60% (osobisty)

    Powiedzcie mi, czy to prawda że od kont firmowych nie pobiera się belkowego?
    I czy dobrze sobie myślę, że konto osobiste 3,60% nawet po "obelkowaniu" i tak
    jest atrakcyjniejsze od konta mBiznesMax? Możliwe, ze są jakieś okoliczności,
    których nie wziąłem pod uwagę, dlatego pytam.

    Cały czas myślę o krótkoterminowym trzymaniu pieniędzy, odkładaniem na podatek

    dochodowy 20 kwietnia, 20 lipca, 20 pażdziernika, 20 grudnia
    VAT 25 kwietnia, 25 lipca, 25 pażdziernika, 25 stycznia.

    W chwili wpłacania środków na to konto, do terminu podatku
    będzie brakowało np. 115 dni, 100 dni, 60 dni, 30 dni, 14 dni itd.

    pozdr
    Aleksander