  • 1. Data: 2002-04-18 07:24:09
    Temat: powiedzcie co sie dzieje z kasa, ktora...
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    W roku ubieglym przez 3 -m-ce bylem chory w
    zwiazku z czym dostawalem 80% pensji, a w pit-cie okazuje sie (i nie
    tylko w pit-cie bo takie sa wyliczenia!), ze zarabialem wiecej (bez
    kosztow uzyskania przychodow) To ja sie xhejn znp pytam gdzie sa moje
    pieniedze???? 100% podczas choroby zarabiam dla panstwa (nie odejmujac
    kosztow uzysk. przychodu) a dostaje 80%. Xhejn plakac mi sie chce, kto
    wymyslil takie mnwronar zasady???

    Zaczynam pracowac na czarno xhejn!

    rafi jdejvbal, ale pozdrawia

    jak ktos chce z miesem to rot13

  • 2. Data: 2002-04-18 22:51:25
    Temat: Re: powiedzcie co sie dzieje z kasa, ktora...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002, ErkA wrote:

> [...]
    >+ kosztow uzyskania przychodow) To ja sie xhejn znp pytam gdzie sa moje
    >+ pieniedze???? 100% podczas choroby zarabiam dla panstwa (nie odejmujac

    Dziiiiiwnie prawisz...
    Przecież w otrzymanej informacji musisz mieć:
    - przychód (zapodaje pracodawca)
    - koszty (jak wyżej)
    - zaliczkę (pracodawca zeznaje ile odprowadził)
    - równoważna (na razie) podatkowi składkę zdrowotną
    - ZUS (też pracodawca zeznaje ile dał)

    Przychód - zaliczka - ZUS - składka to sa pieniądze które MIAŁEŚ DOSTAĆ.
    Owszem, mogły pójść na "równoważne cele" (np. spłatę pożyczki)
    ale nie mogły "zniknąć" !

    Pozdrowienia, Gotfryd