  • Data: 2002-02-04 18:49:40
    Temat: powod wymowienia- 80% zwolnien lekarskich
    Od: "Marcin na Laptopie" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zwolnilem pracownika
    Wymowienie dostal i podpisal w pazdzierniku a swiadectwo pracy w polowie
    stycznia (pracowal do 10.01.2002)
    Dzisiaj pokazal ze Kodeks Pracy art30 par4 pkt mowi ze musze napisac
    dlaczego go zwalniam
    Wiec pytania:
    1) przyjal do wiadomosci w pazdzierniku i bylo OK a swiadectwo pracy dostal
    w polowie stycznia - czy teraz moze zadac sprostowania czy to juz jest
    przedawnione?
    2) Co mam mu tam wpisac?"z powodu niewyobrazalnie wysokiej chorobliwosci"
    (srednio rocznie 2-3m-ce i do tego na 100% lewe ale tego niestety nie
    udowodnie - a wiem bo innej osobie sie przyznal) i faktycznie z tego powodu
    go zwolnilem
    3) Co mnie jako pracodwawcyi moze zrobic jesli mu nie wpisze prawdy tylko
    jakies urzedowe "bleble" nic nikomu nie mowiace?

    odpowiedzi prosze najlepiej na a...@a...pl

    Marcin Brzozowski