  • 1. Data: 2005-03-21 20:59:37
    Temat: poz 186 pit 36
    Od: "Lukasz" <n...@w...pl>

    hejka!

    mam pytanie dot. pozycji 186 w pit 36 (suma zaliczek wpłaconych przez
    podatnika i pobranych przez płatników), chodzi o sytuacja gdize matka
    samotnie wychowujaca dzieci nie odprowadzala podatku (dostala tylko pit 8c
    który wpisalem w "inne") a dziecko (małoletnie) mialo rente po ojcu (na
    rozliczeniu z zusu wynika ze zostala odpowadzona zaliczka w wys 229,20),
    wypelnilem pit M itd.. czy ta zaliczke musze wpisac w poz. 186?nic innego
    nie przychodzi mi do głowy, kiedy probuje drukowac (pity 2004 ng)wyskakuje
    mi błąd że to pole nie jest wypelnione.

    z góry dzieki za odpowiedz

    pozdro

  • 2. Data: 2005-03-21 23:22:57
    Temat: Re: poz 186 pit 36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > nie przychodzi mi do głowy, kiedy probuje drukowac (pity 2004 ng)wyskakuje

    Skoro korzystasz z programu to zaliczka 229.20 powinna sama się
    przepisac do pola 127 pit-36, jeżeli nic innego nie było po drodze to to
    samo powinno być w polu 183.
    I tą kwotę powinienes przepisać do 186. Jeżeli mówisz, że nie było
    innego podatku to w 183 powinno być właśnie 229.20.