    From: "pepe" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: praca przy komputerze - wizyta u okulisty
    Date: Fri, 16 Feb 2007 08:58:03 +0100

    Witam
    Mam pytanie odnosnie wyslania pracownika na badania wzroku. W pracy wieksza
    czesc dnia pracuje przy komputerze i chcialbym sprawdzic stanu mojego wzroku
    bo mam wrazenie ze ulegl on pogorszeniu. Czy moge zostac wydelegowany przez
    pracodawce na takie badania oraz jesli moj wzrok ulegl pogorszeniu to czy
    przysluguje mi refundacja przy zmianie szkiel/okularow (okularow uzywam) na
    odpowiednie do mojej obecnej wady wzroku. Znalazlem kiedys fajna strone na
    ten temat ale teraz nie moge jej odszukac
    pozdrawiam