  • 1. Data: 2002-06-12 10:00:15
    Temat: -= pracownicy i kary za ich błędy =-
    Od: "Dubo" <d...@e...pl>

    Witam serdecznie.

    Przy sprawdzaniu dokumentów okazało się , że pracownik nie dopilnował
    obowiązku wydrukowania raportu dobowego i okresowego.

    Otóż raport dobowy wydrukował następnego dnia po sprzedaży !! Czyli jeden
    raport obejmował dwa dni.

    Raport okresowy został wydrukowany w 1 dniu następnego miesiąca również po 8
    godzinach sprzedaży.

    Jak się domyślam jest to wykroczenie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć kary
    za coś takiego.

    Domyślam się , że powinienem sam się ukarać aby nie pogorszyć sprawy..

    Mam tez pytanie, czy mam prawo ukarać pracownika za coś takiego??

    Był poinformowany o obowiązku drukowania raportów , jednak tego nie
    dopilnował.

    Z poważaniem Dubo

  • 2. Data: 2002-06-13 09:14:28
    Temat: Re: -= pracownicy i kary za ich błędy =-
    Od: "fiqmiq" <d...@a...pl>

    Użytkownik "Dubo" <d...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > obowiązku wydrukowania raportu dobowego i okresowego.
    > Otóż raport dobowy wydrukował następnego dnia po sprzedaży !! Czyli jeden

    Rozliczyć prawidłowo w KPiR ten raport na poszczegolne dni (z rolki
    kontrolnej po dacie sprzedaży). Nikt nie powinien sie do tego przyczepić.

    > Raport okresowy został wydrukowany w 1 dniu następnego miesiąca również po
    8
    > godzinach sprzedaży.

    Każde urządzenie fiskalne ma możliwoś wydruku raportu okresowego rok a nawet
    2 lata później. Raporty dzielą się jeszcze na fiskalne i niefiskalne
    (poglądowe). Urzędnik skarbowy może poprośić o taki raport za dowoly okres i
    dlatego jest taka możliwość.

    > Jak się domyślam jest to wykroczenie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć kary
    > za coś takiego.
    Za brak raportu dzinnego może jeste jakieś wykroczene ( nie wiem) ale jak
    wcześniej pisałem prawidłowe opisanie w KPiR oraz dołaczony raport za 2 dni
    nie powinien nikomu przeszkadzać.

    > Domyślam się , że powinienem sam się ukarać aby nie pogorszyć sprawy..
    nic z tych rzeczy :o)

    > Mam tez pytanie, czy mam prawo ukarać pracownika za coś takiego??

    > Był poinformowany o obowiązku drukowania raportów , jednak tego nie
    > dopilnował.
    Pisemnie czy ustnie ?