  • 1. Data: 2003-11-04 18:17:59
    Temat: pracownik
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    Witam

    Jak muszę rozliczyć pracownika który pracuje na 1/4 etatu ( 200 PLN
    miesięcznie )
    chodzi mi o US przy takim wynagrodzeniu brutto podatek do zapłacenia bedzie
    niższy niż kwota wolna od podatku , musze jakoś rozliczać tego pracownika ??
    Co miesiąc jakieś papiery do US ??
    2 pytanie to jak zaksięgować wynagrodzenie pracownika ??
    na podstawie listy płac ?? jaki dokument muszę utworzyć ??

    dzieki z góry za odpowiedzi

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-11-06 13:42:23
    Temat: Re: pracownik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003, robert drygala wrote:

> [...]
    >+ niższy niż kwota wolna od podatku , musze jakoś rozliczać tego pracownika ??

    IMHO tak. PIT-4

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-06 15:50:22
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    > IMHO tak. PIT-4

    Dzięki za odpowiedź i jeszcze jedno pytanko
    mogę pracownikowi wypłacać wynagrodzenie gotówką ??

  • 4. Data: 2003-11-06 17:47:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003, robert drygala wrote:
    [...]
    >+ mogę pracownikowi wypłacać wynagrodzenie gotówką ??

    Nie czytasz grupy .prawo :)
    Dopóki pracownik ci dobrowolnie nie wyrazi *pisemnej*
    zgody na inną formę, masz *obowiązek* wypłacać wynagrodzenie
    "w ustalonym miejscu i czasie".
    Jak nie - to możesz się narazić :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)