  • 1. Data: 2006-12-08 17:18:40
    Temat: pro forma
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa>

    Czy dobrze rozumuje?

    - Wystawiam pro forma i wysylam mailem
    - Dostaje zaplate o tytule: PROFORMA NrFaktury
    - W ciagu siedmiu dni od przychodu (w tym samym miesiacu) wystawiam fakture
    VAT i wysylam do klienta
    - Ksieguje tylko fakture VAT, pro forma moze sobie zniknac, byc skasowana z
    dysku, nie musze o niej informowac biura rachunkowego

    Bartłomiej

  • 2. Data: 2006-12-08 22:22:59
    Temat: Re: pro forma
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bartłomiej wrote:
    > Czy dobrze rozumuje?
    > - Ksieguje tylko fakture VAT, pro forma moze sobie zniknac, byc
    > skasowana z dysku, nie musze o niej informowac biura rachunkowego

    Zamiast proformy wystaw sobie dokument o nazwie
    "Propozycja" i napisz tam tak:
    "Proponuję, żeby za
    moje towry/usługi zapłacili Państwo xx złotych"
    i odpowiedz sobie na pytanie
    czy o tej "Propozycji" musisz powiadamiać biuro rachunkowe,
    Urząd Skarbowy,
    Statystyczny czy Ministra Finansów.

  • 3. Data: 2006-12-10 14:20:57
    Od: Bartłomiej <e...@s...pocztowa>

    > czy o tej "Propozycji" musisz powiadamiać biuro rachunkowe,
    > Urząd Skarbowy,
    > Statystyczny czy Ministra Finansów.

    Mam zalozyc, ze nie jestem Telekomunikacja Polska? :)

    Bartłomiej