  • 1. Data: 2002-10-11 12:55:18
    Temat: problem
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    witam,
    mam powazny problem.
    Wystawiam f-ry dla jednej ze spolek. Dwukrotnie zdarzyla sie sytuacja,ze
    wystawilam dla tej spolki f-ry, ktore potem (ze wzgledu na zmiane umowy
    przez nich) f-ry te poprawilam. Zmiana umowy nie odbyla sie na podst.
    Aneksu, po prostu zmieniono umowe,tuz po wyslaniu pierwszej wersji f-r. W
    miejscu tych "niepoprawnych" f-r wystawilam (na prosbe klienta), z tym
    samymi numerami nowe f-ry. Wysylajac je napisalam pismo, z prosba o ich
    zamiane. Po 4 m-cach okazalo sie, ze oni nie podmienili tych f-r. Obecnie
    jest sytuacja,ze ja mam zaksiegowane nowe wersje, a oni stare tych dwoch
    f-r.
    Moje wersje sa zgodne z podpisanymi umowami. Co w tej sytuacji mozna zrobic.
    Najlatwiej byloby , gdyby oni skorygowali deklaracje VAT i CIT, ale nie
    chca. Sytuacja jest patowa. Co w tej sytuacji proponujecie?
    Z gory dzieki za odpowiedz
    magda

  • 2. Data: 2002-10-13 20:22:50
    Temat: Re: problem
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Użytkownik "magdap" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zrobic.
    > Najlatwiej byloby , gdyby oni skorygowali deklaracje VAT i CIT, ale nie

    A masz potwierdzone kopie obydwu wersji ?

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]

  • 3. Data: 2002-10-14 08:39:03
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "Fencer by (s)word" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "magdap" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Obecnie
    > zrobic.
    >
    > A masz potwierdzone kopie obydwu wersji ?

    niestety nie, jest upowaznienie do wystawiania f-r bez podpisu odbiorcy

  • 4. Data: 2002-10-14 11:01:44
    Temat: Odp: problem
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    dwa oryginaly - dwa razy vat do zaplaty i w przypadku kontroli US nie maja
    znaczenia zadne inne okolicznosci. mam to przećwiczone. trzeba bulo zamiast
    wystawiac nowej faktury skorygowac stara.

    krys

  • 5. Data: 2002-10-14 18:19:00
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najlatwiej byloby , gdyby oni skorygowali deklaracje VAT i CIT, ale nie
    > chca. Sytuacja jest patowa. Co w tej sytuacji proponujecie?

    Witaj,
    jak można być tak lekkomyślną. To na 100000000000000000% było celowe z ich
    strony. Na wypadek kontoli krzyżowej - no cóż - będą kłopoty. Jakie? -
    POWAŻNE!
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-10-14 18:35:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wysylajac je napisalam pismo, z prosba o ich
    > Obecnie

    > niestety nie, jest upowaznienie do wystawiania f-r bez podpisu
    odbiorcy

    Może postrasz ich, że Ty nie masz zaksięgowanych
    kopii tych faktur, które oni mają i niech się
    zastanowią czy ich VAT nie zaboli?

    CEZ

  • 7. Data: 2002-10-14 23:32:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002, Krys wrote:

    >+ dwa oryginaly - dwa razy vat do zaplaty i w przypadku kontroli US nie maja
    >+ znaczenia zadne inne okolicznosci.

    No...prawda. Ale inna kopia zaksięgowana u wystawiającego niż
    u odbierającego oznacza również nienależnie odliczony VAT
    u odbierającego, nieprawdaż ?
    IMHO i AFAIK to *obie* strony (w razie "krzyżówki") mają równe
    szanse na "przydział" ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-10-15 10:25:53
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > odbiorcy
    >
    > Może postrasz ich, że Ty nie masz zaksięgowanych
    > kopii tych faktur, które oni mają i niech się
    poza tym, moje f-ry zgadzaja sie z umowa, o Vacie im mowilam, bez skutku

  • 9. Data: 2002-10-23 23:49:40
    Temat: Re[2]: problem
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 15 października 2002 o godzinie (01:32:54) napisano:
    GSld> On Mon, 14 Oct 2002, Krys wrote:

> [...]

    GSld> No...prawda. Ale inna kopia zaksięgowana u wystawiającego niż
    GSld> u odbierającego oznacza również nienależnie odliczony VAT
    GSld> u odbierającego, nieprawdaż ?
    GSld> IMHO i AFAIK to *obie* strony (w razie "krzyżówki") mają równe
    GSld> szanse na "przydział" ;>

    GSld> Pozdrowienia, Gotfryd

    Obawiam sie, ze w tej sprawie nic sie nie da sensownie odkrecic, jesli
    druga strona nie chce sie dogadac. Pozostaja wnioski na przyszlosc:
    a) zawsze korygowac faktury, a nie zastepowac nowymi;
    b) jesli zastepowac, to NAJPIERW zniszczyc stare.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl