  • 1. Data: 2004-04-26 06:01:24
    Temat: problem z PIT37
    Od: "Michal" <g...@w...wywal.to.pl>

    Witam,

    Pierwszy raz skladam zeznanie podatkowe i mam z tym problem. Wypelniam PIT37
    i w polu 114 wychodzi mi wyzsza suma niz w polu 113, a na formularzu jest
    napisane, ze kwota z poz. 114 nie moze przekroczyc z pola 113. Zeznanie
    wypelniam na podstawie PIT11, ktory dostalem od pracodawcy u ktorego
    pracowalem do stycznia. Bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu,

    Pozdrowienia,
    Michal

  • 2. Data: 2004-04-26 06:28:16
    Temat: Re: problem z PIT37
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > i w polu 114 wychodzi mi wyzsza suma niz w polu 113, a na formularzu jest
    > napisane, ze kwota z poz. 114 nie moze przekroczyc z pola 113.

    Skoro nie może przekroczyć, to wpisujesz ją do wysokości takiej, jak w polu
    113.
    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-26 07:23:40
    Od: "Michal" <g...@w...wywal.to.pl>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > PIT37
    >
    > Skoro nie może przekroczyć, to wpisujesz ją do wysokości takiej, jak w
    polu
    > 113.
    > Tomek

    to znaczy, ze juz nie bede mogl sobie odliczyc nauki angielskiego, tj. poz
    116 PIT37?

  • 4. Data: 2004-04-26 08:36:50
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > jest

    > polu
    > >
    > to znaczy, ze juz nie bede mogl sobie odliczyc nauki angielskiego, tj. poz
    > 116 PIT37?

    Nie wiem jak wygląda PIT-37.
    Ale wynika z tego, że chciałbyś odliczyć i dostać zwrot podatku więcej, niż
    go zapłaciłeś.
    Tak się niestety nie da. Stąd zapisy, że odliczenia są tylko do wysokości
    zapłaconego podatku.
    US może Ci zwrócić cały zapłacony podatek, ale nie więcej.

    Tomek