  • 1. Data: 2004-02-23 13:31:16
    Temat: problemy ryczałtowca
    Od: "Cooval" <k...@i...com.pl>

    Witam.

    Założyłem działalność i w wpicie do ewidencji wpisałem oczywisie wszystko co
    mi do głowy przysło. Było wśród tego usługi pośrednictwa finansowego.
    Nastepnie do GUS i po regon. Tam jako przewazającą działalność wpisałem
    usługi pośrednictwa finansowego. Poza tym inne.
    Złożyłem papiery do US i wybrałem formę podatku zryczałtowanego od
    przychodów ewidencjonowanych.

    Wystawilem juz 2 faktury (nie na posrednictwo finansowe) zapłacilem podatek
    i sie zorientowałem, że pośrednictwo finansowe nie jest dozwolone do
    ryczałtu.

    Co teraz mam zrobic? Zalezy mi na utrzymaniu tej formy podatku. (zmiana
    wpisu? zmiana regonu? wyjasnienie do US?)

    Pozdrawiam. Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-02-23 15:03:56
    Temat: Re: problemy rycza3towca (was: problemy ryczałtowca)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 23 Feb 2004 14:31:16 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Cooval
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Co teraz mam zrobic? Zalezy mi na utrzymaniu tej formy podatku. (zmiana
    > wpisu? zmiana regonu? wyjasnienie do US?)

    W/g mnie utracisz prawa do ryczałtu dopiero z momentem pierwszej faktury na
    czynności nie objęte ryczałtem.
    --

    Mieczysław
    -