  • 1. Data: 2002-02-22 11:21:27
    Temat: program "biblia podatkowa"
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    Witam
    Ktory wg was program jest najlepszy z dostepnych na rynku (chodzi mi o
    programy wspomagajace prace doradcy podatkowego, biura rachunkowego).
    zastanawiam sie nad zkupem programu wydawnictwa PWN, co o nim sadzicie???

  • 2. Data: 2002-02-22 11:25:23
    Temat: Odp: program "biblia podatkowa"
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Tomasz Stopczyński <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a559f4$lkv$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > programy wspomagajace prace doradcy podatkowego, biura rachunkowego).
    > zastanawiam sie nad zkupem programu wydawnictwa PWN, co o nim sadzicie???
    --------
    Jaki program masz na myśli? Podaj nazwę

    Orka