  • 1. Data: 2002-02-22 11:23:11
    Temat: programy ksiegowe
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    Witam
    Jestem wlascicielem biura rachunkowego, w tej chwili uzywam programow firmy
    polsystem2 (nowa nazwa: Ramzes). Denerwuje mnie te ciagle modyfikowanie
    programu (koszty). Jakie programy polecacie do dzialalnosci Biura
    Rachunkowego (srodowisko windows) ??

  • 2. Data: 2002-02-22 21:34:21
    Temat: Re: programy ksiegowe
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Sporo biur rachunkowych używa mojego dzieła - zajrzyj na www.finka.com.pl
    Koszty aktualizacji ok.600 zł rocznie przy trzech programach (FK, płace,
    KPIR).
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-02-23 12:10:26
    Od: "gran" <g...@l...onet.pl>

    Proszę zobaczyć www.cdn.com.pl i moduł CDN Optima pracujący w środowisku
    Windows. Jest to nowość tej firmy. Włąśnie się z nią zapoznaję i- jestem
    pełen uznania.
    Nie znaczy tp oczywiście, że finka /pisze o niej poprzednik/ jast gorsza.
    Nie znam finki.
    Pozdrawiam
    Andrzej Grzesiak

  • 4. Data: 2002-02-23 15:14:06
    Od: "Pieszy" <d...@p...onet.pl>

    > firmy

    Uzywam http://www.fakt.com.pl i polecam.

    Pieszy

  • 5. Data: 2002-02-23 15:44:46
    Temat: Odp: programy ksiegowe
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    polecam finkę fk - przez dwa lata pracowałem na tym programie - ma jedną
    poważną zaletę jest szybki w obasłudze - tzn. bardzo szybko wprowadza się np
    f-ry, rk itp.
    zobacza też na www.dgcs.com.pl kpir - jest b.dobra
    co do płacowych to nie polecam symfonii - droga i do .....

    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 6. Data: 2002-02-23 17:00:52
    Od: "Thornel" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Pieszy" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uzywam http://www.fakt.com.pl i polecam.
    >
    > Pieszy

    Proponuję zobaczyć na www.tgsoft.pl
    Bardzo szybkie i intuicyjne programy.

    Thornel

  • 7. Data: 2002-02-25 12:37:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Jeśli książka, to może StreamSoft?
    http://www.streamsoft.pl

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-02-25 21:15:56
    Od: "Barbara Krzyśka" <k...@k...com.pl>

    Jakie programy polecacie do dzialalnosci Biura
    > Rachunkowego (srodowisko windows) ??

    Zobacz www.matrix.pl
    Używam je w biurze rachunkowym i jestem b. zadowolona.
    Z pozdrowieniami B. Krzyśka