  • 11. Data: 2003-05-13 07:51:29
    Temat: Re: program ksiegowy kpir/fakturowanie - windows
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Johnie Walker" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b9o6ie$69s$1@inews.gazeta.pl...

    > Od niedawna prowadzę DG i właśnie ewaluuję sobie kilka programów do
    > prowadzenia KPiR (Jedynka, Ami-Księga, Księga Express PRO). Jak dotąd, KE
    PRO
    > jest IMHO zdecydowanie najlepszym z w/w programów

    [...]

    > Zastrzegam sobie
    > prawo do zmiany w/w opinii nt. KE PRO, ponieważ jeszcze nie dotarła do
    mnie
    > Optima. :-)

    Chętnie zapoznam się z tą opinią...

> [...]
    > przebiegu pojazdu i wydatków." [...] Natomiast KE PRO umożliwia
    wprowadzenie i
    > zaksiegowanie tylko wydatków brutto (na pocieszenie mogę dodać, że żaden z
    w/w
    > programów nie posiada takiej funkcjonalności). Inaczej mówiąc, byłoby
    miło,
    > gdyby przy wprowadzaniu faktury do ewidencji kosztów eksploatacji
    użytkownik
    > miał do dyspozycji checkbox-a (podobnie jak w module KPiR), dzięki któremu
    > mógłby zaznaczyć, że może sobie odliczyć VAT wynikający z danej faktury.

    W "Ewidencji Wydatków" dotyczących pojazdu możemy wprowadzić kwotę Brutto
    lub Netto. W drugim przypadku dodatkowo rejestrowaliśmy taką pozycję w
    Rejestrze VAT (oddzielnie). Piszę w czasie przeszłym, ponieważ "Ewidencja
    Wydatków" została już (w przygotowywanej kolejnej aktualizacji) zintegrowana
    z Rejestrem Zakupów. Czynność ta wykonywana jest teraz automatycznie, a
    każda pozycja w EW ma oznaczenie czy VAT jest odliczany.

    > Gratuluję udanego oprogramowania,

    Dzięki :)

    Dalsze komentarze proszę kierować na naszą grupę NEWS
    http://www.tgsoft.pl/kpir.htm
    TG