  • 11. Data: 2010-02-02 07:40:11
    Temat: Re: programy do PIT za rok 2009
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    qm.googlegroups.com>:

    > Taaa, czego ten program szuka w internecie po uruchomieniu?

    Przyjaciół. Nikt nie lubi być samotnym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-02-02 07:43:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 17:34, Maddy pisze:
    > Po co. Są inne za darmo, na dodatek lepsze.

    Oj takiej drugiej druczkowni to nie ma.

    > W rankingu "darmowy program do pitów" ten się plasuje dość nisko.

    O ile mówisz o Pitach Dla Szaraczków Na Rozliczenie Roczne. Ale np. do
    Pit-11 ja go używałem. Tylko właśnie miałem 2 i nie dało się zapisać
    osobno.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-02-03 22:35:16
    Od: "poradypit poradypit <p...@g...com>" <...@o...eu>

    >W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
    > Link do programu:
    > http://program-pit.net/

    A dla mnie jest kiepski

    :)