  • 1. Data: 2009-12-15 19:58:39
    Temat: programy do PIT za rok 2009
    Od: Michał <b...@b...pl>

    Czy sa juz gdzieś dostępne do ściągniecia? Chodzi mi o darmowe do
    rozliczen osobistych. Szukalem dość dokładnie w necie i wszędzie sa na
    razie tylko za zeszły rok.

  • 2. Data: 2009-12-19 21:12:56
    Temat: Re: programy do PIT za rok 2009
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Czy sa juz gdzieĹ&#65533; dostÄ&#65533;pne do Ĺ&#65533;ciÄ&#65533;gniecia? Chodzi
    mi o darmowe do
    > rozliczen osobistych. Szukalem doĹ&#65533;Ä&#65533; dokĹ&#65533;adnie w necie i
    wszÄ&#65533;dzie sa na
    > razie tylko za zeszĹ&#65533;y rok.
    > --

    Jak w IPS jeszcze nie ma, to chyba nikt nie ma.

    --
    http://farmersi.pl/index.php?idp=11004

  • 3. Data: 2010-02-01 10:52:38
    Od: poradypit poradypit <p...@g...com>

    W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
    Link do programu:
    http://program-pit.net/

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-02-01 11:01:17
    Od: poradypit poradypit <p...@g...com>

    też używam ten program: http://program-pit.net/
    fajny jest

  • 5. Data: 2010-02-01 11:19:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2010 o 12:01:17 poradypit poradypit <p...@g...com>
    napisał(a):

    > też używam ten program: http://program-pit.net/
    > fajny jest

    Nie przelogowałeś się chyba :)

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-02-01 11:58:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-02-2010 11:52, poradypit poradypit pisze:
    > W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
    > Link do programu:
    > http://program-pit.net/

    Nie jest fajny. Nie podoba mi się.
    Ten fajniejszy http://pity.pl/

    :-P

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-02-01 12:16:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 12:58, Maddy pisze:

    > Nie jest fajny. Nie podoba mi się.
    > Ten fajniejszy http://pity.pl/
    > :-P

    gość jest zadziwiający, że on taki program do druczków napisał. Inna
    sprawa, że możliwość wypełnienia tylko 1 pita jest taka sobie. Niby
    sobie generuję PDFy, ale jakby trzeba było poprawić, to od nowa
    wklepywanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-02-01 14:56:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/1/2010 6:16 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    > sprawa, że możliwość wypełnienia tylko 1 pita jest taka sobie. Niby
    > sobie generuję PDFy, ale jakby trzeba było poprawić, to od nowa

    Bo gosciowi kasa z nieba nie spada.
    Chcesz miec wiecej pitow to mu zapłać i będziesz miał.
    Nie ma zadnych przeszkod, zebys ten program kupił.

  • 9. Data: 2010-02-01 16:34:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-02-2010 15:56, witek pisze:

    > Bo gosciowi kasa z nieba nie spada.
    > Chcesz miec wiecej pitow to mu zapłać i będziesz miał.
    > Nie ma zadnych przeszkod, zebys ten program kupił.

    Po co. Są inne za darmo, na dodatek lepsze.
    W rankingu "darmowy program do pitów" ten się plasuje dość nisko.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2010-02-01 16:46:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    poradypit poradypit w
    qm.googlegroups.com>:

    > W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
    > Link do programu:
    > http://program-pit.net/

    Taaa, czego ten program szuka w internecie po uruchomieniu?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]