  • 1. Data: 2007-02-05 09:35:23
    Temat: prośba o pomoc
    Od: arek66 <a...@n...gazeta.pl>

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu:
    Sytuacja wygląda następująco. Mój tato otrzyma w spadku mieszkanie.
    Ponieważ jest już właścicielem jednego mieszkania musiałby zapłacić
    podatek od spadku. Może go uniknąć gdy przekaże to mieszkanie w
    darowiźnie osobie, która nie ma mieszkanie - czyli mi. Ja jednak
    chciałbym je sprzedać a wtedy musiałbym zapłacić 19% podatku. Czy jest
    jakaś metoda prawna, aby obejść te podatki? Podobno gdybym otrzymał to
    mieszkanie i sprzedał je, a za pieniądze uzyskane ze sprzedaży kupił
    inne mieszkania to nie musiałbym płacić podatku?
    Dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2007-02-05 10:17:41
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arek66" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu:
    > Sytuacja wygląda następująco. Mój tato otrzyma w spadku mieszkanie.

    Po kim to mieszkanie?
    Jeśli po rodzicach np. to od 1 stycznia podatku nie ma...
    Joanna
    http://www.jduszczynska.republika.pl/

  • 3. Data: 2007-02-05 10:53:59
    Od: arek66 <a...@n...gazeta.pl>

    Joanna Duszczyńska napisał(a):
    > Użytkownik "arek66" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po kim to mieszkanie?
    > Jeśli po rodzicach np. to od 1 stycznia podatku nie ma...

    To mieszkanie jest po siostrze taty, nie po rodzicach.