  • 1. Data: 2007-02-05 08:10:34
    Temat: Brak oplaty za I rate koncesji za alkohol. Co robic ?
    Od: "Borys" <b...@i...net.pl>

    Witam

    Zapomnialem zaplacic I raty za koncesje na alkohol (do 31.01.2007) w DG. Co
    teraz zrobić?
    Macie moze jakies rozowiazanie bo chca mi ja zabrac!

    Borys

  • 2. Data: 2007-02-05 14:51:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.02.2007 Borys <b...@i...net.pl> napisał/a:
    > Zapomnialem zaplacic I raty za koncesje na alkohol (do 31.01.2007) w DG. Co
    > teraz zrobić?
    > Macie moze jakies rozowiazanie bo chca mi ja zabrac!

    Kolega wyjechał na pół roku do Anglii pozarabiać. Polecam takie rozwiązanie,
    bo koncesji już, z tego co mi wiadomo, nie odzyskasz, do przyszłego roku chyba.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-02-05 18:43:55
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    Borys wrote:

    > Zapomnialem zaplacic I raty za koncesje na alkohol (do 31.01.2007) w
    > DG. Co teraz zrobić?
    Stracić, to już ją straciłeś i to napewno na 6 miesięcy. I wcale Ci nie
    chcą zabrać tylko ustawowo juz nie posiadasz zezwolenia od dnia w
    którym upłynął termin wpłaty.
    (art. 18 ust. 12 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w
    trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Dz.U.2002,nr147,poz1231 z
    późn.zm.)

    Możesz wystąpić o wyprzedaż posiadanych alkoholi art. 18(4)* ust. 1,
    ale uwaga na 12 miesięczną przerwę potem art. 18(4) ust.3

    Także masz pozamiatane.

    *(4) - '4' w indeksie górnym

    ZauraK

  • 4. Data: 2007-02-06 11:52:48
    Od: "[] QBUS []" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Borys"
    > Macie moze jakies rozowiazanie bo chca mi ja zabrac!

    Spisujesz umowe z KIMS o dzierzawe kawalka Twojego lokalu.
    Ten ktos wystepuje o koncesje dla siebie, ale na Twoj lokal.
    Bez problemu dzialasz nadal.