  • 1. Data: 2004-04-01 15:25:44
    Temat: VAT - kwartalnie po staremu ?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Coś dziwne rzeczy pojawiły się w nowej ustawie o VAT-cie.
    Stąd pytanie czy może się ktoś przyczepić, jak potraktuję rozliczenie
    kwartalne, zgodnie ze starą ustawą i ze słownikiem języka PL ... i terminami
    tam zawartymi.
    Konkretnie chodzi o te kwartały. Ja wolę je liczyć tradycyjnie, więc zamierzam
    przyśpieszyć złożenie deklaracji rozliczeniowej z poprzedni kwartał.

    I chyba załapię się na normalne traktowanie kwartału (jako okresy 3 m-czne)
    składając szybko deklarację VAT-7K.
    Nowy VAT wejdzie w życie dopiero za 8 dni ... więc trochę czasu pozostało.
    ?
    Z góry dzięki za ew., wyprowadzenie z błędu.
    Pozdrawiam
    NF

  • 2. Data: 2004-04-01 16:26:51
    Temat: Re: VAT - kwartalnie po staremu ?
    Od: "W.R." <h...@b...pl>

    Dnia 4/1/04 5:25 PM, NF napisał(a):

> [...]
    > ?
    > Z góry dzięki za ew., wyprowadzenie z błędu.

    Też się nad tym zastanawiałem.
    Tylko, że wg mnie, możesz złożyć VAT-7K teraz - zabronić ci nie mogą.
    Tylko że lada chwila wejdzie nowa ustawa, która zobowiąże cię do
    złożenia deklaracji do 25 maja. I będziesz musiał ją złożyć, przy okazji
    gimnastykując się jak to rozliczyć.

    IMHO - robiąc tak jak myślisz przekombinujesz i tylko dołożysz sobie roboty.

    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 3. Data: 2004-04-01 17:53:07
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    Użytkownik "NF" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Coś dziwne rzeczy pojawiły się w nowej ustawie o VAT-cie.

    Mozesz sprecyzowac jakie konkretnie dziwne rzeczy, bo jestem
    zainteresowana - rowniez rozliczam sie kwartalnie. Jesli moglbys podac ktory
    artykul nowej ustawy o VAT masz na mysli

    pozdrawiam
    ika

  • 4. Data: 2004-04-01 18:34:11
    Od: "grzess" <k...@w...pl>