  • 1. Data: 2002-11-10 10:41:17
    Temat: prosze o wyjasnienia odnosnie PKWiU
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Ustalilam, ze na konkretna usluge jest nastepujacy numer PKWiU
    55.52.13-00.00 - Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla
    pozostałych firm i instytucji.

    Wydaje mi sie, ze na fv powinno sie pisac tylko 55.52.13, w zwiazku z tym co
    oznaczaja te zera?

    Po drugie jesli w załączniku nr 3 do ustawy vat-owskiej (wykaz towarow i
    uslug, ktorych swiadczenie jest objete stawka 7%) pod Poz.Symbol SWW/KWiU
    jest wymienione tylko 55, bez dalszych cyfr po kropkach, oznacza to, ze
    wszystkie uslugi wymienione w PKWiU rozpoczynajace sie na 55 sa opodatkowane
    7%???
    Bede bardzo wdzieczna za wyjasnienia.

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-11-13 15:32:01
    Temat: Re: prosze o wyjasnienia odnosnie PKWiU
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest wymienione tylko 55, bez dalszych cyfr po kropkach, oznacza to, ze
    > wszystkie uslugi wymienione w PKWiU rozpoczynajace sie na 55 sa

    bardzo prosze niech mi ktos pomoze
    Agnieszka