  • 1. Data: 2003-05-19 17:28:54
    Temat: prowizja
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    dzis bylem w banku wyplacic swoje pieniazki i od tej operacji zaplacilem
    prowizje. To jest BPH PBK itd... :)
    Czy to normalne? Czy to jest w porzadku? Jak zapytalem pani w kasie skad
    ta prowizja to powiedziala ze od wyplacania pieniedzy jest bankomat.
    Chyba jedynie pozostaje zmienic bank
    Pozdrawiam i z daleka od BPH :)
    rajusan

  • 2. Data: 2003-05-19 22:31:15
    Temat: Re: prowizja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003, Rajmund Sykulski wrote:

    >+ Witam!
    >+ dzis bylem w banku wyplacic swoje pieniazki i od tej operacji zaplacilem
    >+ prowizje. To jest BPH PBK itd... :)
    >+ Czy to normalne?

    Nie takie rzadkie.

    >+ Czy to jest w porzadku? Jak zapytalem pani w kasie skad
    >+ ta prowizja to powiedziala ze od wyplacania pieniedzy jest bankomat.

    Jeśli jest w oddziale to IMHO w porządku.
    BTW: w niektórych bankach wypłacanie kwoty > limit_z_bankomatu jest
    zwolnione z prowizji.

    >+ Chyba jedynie pozostaje zmienic bank

    Koniecznie chcesz żeby ktoś osobiście ci wręczał pieniądze ??

    BTW: NTG !!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-20 08:50:21
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > Nie takie rzadkie.

    > Je?li jest w oddziale to IMHO w porz?dku.
    > BTW: w niektórych bankach wyp?acanie kwoty > limit_z_bankomatu jest
    > zwolnione z prowizji.

    > Koniecznie chcesz ?eby kto? osobi?cie ci wr?cza? pieni?dze ??
    >
    > BTW: NTG !!
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Nie chodzi o to zeby mi ktos wreczal osobiscie ale wieksze kwoty jak okolo
    10tys zl wole wybrac w banku a nie z bankomatu i o to glownie chodzi. Jak tez o
    zasade ze skoro w banku jest kasa to dlaczego ma mi nie wyplacic MOICH
    pieniedzy i uwazam ze zadna prowizja sie tu nie nalezy bankowi.
    pozdrawiam
    rajusan

  • 4. Data: 2003-05-20 09:56:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    MOICH
    > pieniedzy i uwazam ze zadna prowizja sie tu nie nalezy bankowi.

    I tu sie mylisz.
    Jesli w TOiP jest zapisane, ze
    kosztuje to tyle i tyle, to
    akurat sie nalezy i niewiele
    (poza zmiana banku)
    masz do powiedzenia.

  • 5. Data: 2003-05-20 10:26:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, Rajmund Sykulski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ 10tys zl wole wybrac w banku a nie z bankomatu i o to glownie chodzi.

    Niezaprzeczalnie. I niezaprzeczalnie ja bym wybrał właśnie "osobiście"
    z prozaicznego powodu: uważam że ustawienie sobie takiego limitu
    dziennych wypłat z karty byłoby przesadą. A powyżej limitu z "mojej"
    karty mogę wypłacić "w okienku" bezpłatnie.

    >+ Jak tez o
    >+ zasade ze skoro w banku jest kasa to dlaczego ma mi nie wyplacic MOICH
    >+ pieniedzy

    Bo to kosztuje. Jak kilkaset osób na godzinę postanowi realizować
    wypłaty w kasie to potrzebnych będzie więcej kas, miejsca na nie
    (kilkadziesiąt zł/m2 czynszu) itp.
    a bank musi jakość sobie to "odbić". Wolałbym żeby nie
    w opłatach "za prowadzenie" :] które płacą wszyscy klienci.
    IMO - czym innym jest wypłata 10kzł, czym innym 100zł.
    Jak ktoś *musi* otrzymywać "osobiście" 100zł sztuk jedna - to być może
    jest zainteresowany jeszcze dowiezieniem gotówki pod wskazany adres
    (też do załatwienia - takie konta kosztują AFAIK w okolicach
    200zł++/miesiąc). Ale *mnie* ani jedna ani druga usługa nie interesuje
    - więc wolałbym bank w którym ich nie ma (czytaj: nie muszę płacić
    za tych co "chcą") !

    >+ i uwazam ze zadna prowizja sie tu nie nalezy bankowi.

    No to się być może różnimy w poglądach :)
    A BTW: jeśli przy wypłacie 10kzł bank *również* pobiera prowizję
    - to nie zaprotestuję jeśli chodzi o pomysł ze zmianą banku ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zastrzegający że to nadal NTG)